Искате да сте слаби? Витамин D
Когато се подлагате на диети, не забравяйте колко е важно да приемате витамини. Снимка: Thinkstock/ Guliver Photos
Според последно проучване на учени от университета в Минесота, липсата на витамин D се отразява зле на килограмите ви.
За целите на изследването 38 мъже и жени с наднормено тегло били поставени на диета с ограничен прием на калории – дневно със 750 по-малко, отколкото се препоръчва от специалистите.
На едната половина от тях бил даван допълнително витамин D и изненадващо се оказало, че те свалили средно с по половин килограм повече, отколкото останалите, съобщи БГНЕС.
Причините за това се крият във факта, че този витамин е с ключово значение за усвояване на храната и за регулирането на кръвта в организма.
Източници на полезния и за външния ви вид витамин D, са слънчевата светлина, сьомгата, скумрията, рибата тон, а също и различните млечни продукти.
Коментари (3) Най-старите отгоре
Тогава спортувайте,и не яжте много тестени продукти , шоколади и ако не ядете между храненията ще има ефект.




